آژانس چگونه از ارزش پیشنهادی درآمد کسب می کند؟

مرجع بروزترین نرم افزارها و بازی های اندروید

آژانس چگونه از ارزش پیشنهادی درآمد کسب می کند؟

۱۶۰ بازديد

هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد ، اما لازم به یادآوری است که اکثر نمایندگی ها براساس درآمد مکرر ماهیانه یا MRR کار می کنند که معمولاً شامل موارد زیر است:

هزینه های ماهانه برای فعالیت های جستجوگرها.
هزینه های ماهانه برای تولید محتوا.
بسته های ثابت ماهانه خدمات جستجوگرها.
بسته به دامنه خدماتشان ، آنها با چندین جریان مکمل آن را شامل می شوند:

ممیزی های فنی یک بار
پروژه های مشاوره ای یکبار مصرف
پروژه های راه اندازی گزارش یکبار مصرف
جلسات آموزش بازاریابی دیجیتال
هزینه های وابسته از ابزارهای نرم افزاری یا میزبانی (Hubspot ، GoDaddy ، Wix ، Yext)
برخی از این خدمات گسترده هستند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر در چند سال گذشته ظاهر شده باشند. به عنوان مثال ، ارائه خدمات آموزش و / یا مشاوره در حال افزایش است ، حتی بیشتر به مشاوره تجاری در طول همه گیری - مشاوره در مورد کانال های جدید فروش ، بخش های جدید بازار برای آدرس دهی ، سازگاری با کار از راه دور ، پیدا کردن مخاطبان جدید برای مشتریان و غیره

بعلاوه ، برخی از آژانس ها به فروشنده ابزارهایی مانند Hubspot تبدیل می شوند که بخش قابل توجهی از درآمد را تأمین می کند.

آژانس چه موارد استراتژیکی منحصر به فردی را برای ارائه پیشنهاد خود اجرا می کند؟

از نظر فعالیت هایی که موقعیت بازار را ایمن می کنند ، آژانس ها خدمات خود را در ارتباط با بخش های مشتری و پیشنهاد ارزش خود طراحی می کنند. بالاخره امروزه سئو به معنای بسیاری است.

برخی از آژانس ها برای استفاده از نیازهای مختلف یک پروژه بازاریابی دیجیتال ، خدمات کاملاً مرتبط با http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر مسیر کامل خدمات را طی می کنند:

ارتباط و ایجاد لینک
طراحی و اجرای وب سایت
مدیریت حضور تجاری محلی
نوشتن مطالب
کمپین های جستجوی پولی
روابط عمومی با تمرکز لینک سازی
بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO
اینها خدمات اصلی شناسایی شده هستند ، اما بسته به انتخاب های استراتژیک آژانس ، موارد زیادی در این میان وجود دارد. برای مثال:

Higher Visibility موقعیت جستجوی یکپارچه ای را با خدمات محلی SEO ، ایجاد لینک ، SEO تجارت الکترونیکی ، جستجوی پرداخت شده و حتی SEO حق رای دادن ، رسانه های اجتماعی ، CRO ، به علاوه بازیابی مجازات ، در حالی که مشتریان SMB و Fortune500 را هدف قرار داده است ، ایجاد کرد.

Straight North خود را به عنوان یک آژانس بازاریابی اینترنتی ، دارای مجموعه ای کامل از خدمات در جستجوگرها (محلی ، ملی ، B2B ، سازمانی و غیره) ، اما همچنین PPC ، تبلیغات نمایش ، بازاریابی از طریق ایمیل و طراحی وب و غیره معرفی می کند. .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.